SUPORT SI MENTENANTA

IT Suport

Dacă o firmă are sau nu personal IT existent, PcTelNet poate fi un partener de sprijin valoroase. De la prima linie de asistență IT la zi, până la asistență tehnică aprofundată din 3 linii, care completează cunoștințele personalului IT existent, veți găsi expertiza de care aveți nevoie în cadrul a peste 20 de echipe puternice de ingineri și consultanți IT. Indiferent de cerința dvs., suntem siguri că ne putem adapta oferta noastră de suport pentru a vă satisface nevoile.

Remote Acces & Suport IT

Oferim clienților noștri asistență suport nelimitat de telefon și de la distanță. Toate solicitările sunt înregistrate în sistemul nostru de help-desk pentru ca inginerii noștri să se adreseze. Sistemul nostru help desk vă permite să gestionăm incidentele, să examinăm problemele istorice și să rezolvăm rapid problemele pentru a minimiza impactul asupra afacerii dvs. Și cu SLA-urile noastre veți avea un timp de răspuns rapid și garantat. Folosind o conexiune securizată, inginerii noștri se pot conecta de la distanță la mașina dvs. și pot rezolva problemele cu minimul de neplăcere. Peste 99% din soluțiile la probleme tehnice pot fi livrate prin asistență de acces la distanță, economisind clienții noștri inutil și reducând costurile.

Onsite IT Suport

Pentru minoritatea problemelor pe care nu le putem repara de la distanță, putem trimite un inginer la locația dvs. Ne mândrim cu oferirea unui serviciu prompt și proactiv. Deci, dacă aplicațiile sau mașinile sunt esențiale pentru afacerea dvs. și nu pot fi reparate de la distanță, vom asigura că acestea primesc o atenție urgentă.

De ce PcTelNet?