ADMINISTRARE SERVERE

Monitorizare Servere

Prin adoptarea unei abordări proactive de sprijinire a rețelelor clienților noștri și prin furnizarea de monitorizare în timp real a serverului, putem lucra pentru a preveni posibilele probleme prin:

Serviciul nostru de monitorizare va verifica în mod proactiv dacă sistemele dvs. sunt în desfășurare. Problemele pot fi deseori rezolvate înainte de a fi conștienți de clienții noștri. Acest lucru împiedică problemele mici să se dezvolte în probleme înainte de a afecta utilizatorii, crescând astfel productivitatea, deoarece există o șansă mai mică de întrerupere a utilizatorului. Dacă suntem proactivi, ne vom asigura că maximizarea sistemului dvs. este maximă. Dacă aveți o implicare mai mare în rețeaua dvs., putem îmbunătăți performanța, minimalizând riscurile de securitate etc. O multitudine de servicii pot fi monitorizate inclusiv:

Software

Auditurile software cuprinzătoare includ: versiunea sistemului de operare (nivelul pachetului Service Pack și nivelul opțiunii rapide opționale), alte software-uri instalate, licențe, numărul versiunii, căi și descrieri, PUP (programe potențial nedorite cum ar fi MSN, software de partajare a fișierelor, ), Software antivirus (actualizări și versiuni), software anti-malware (anti-spion / anti-phishing / anti-troian).

Hardware

Auditurile hardware permit compilarea unei liste complete a activelor, detaliind: producătorul și modelul, eticheta de service sau altă identificare a producătorului Spațiu pe disc, tip procesor, carduri PCI, vârsta aproximativă a mașinii, imprimante, detalii despre hardware-ul rețelei.